HINT I PET GOAT 2 MALAYSIA,BRUNEI,INDONESIA DIJAJAH

HINT I PET GOAT 2 MALAYSIA,BRUNEI,INDONESIA DIJAJAH


Simbol haiwan kebangsaan negara MALAYSIA ialah Harimau, begitu juga jajahan di Sumantra INDONESIA. 


Hint yang ditunjukkan didalam video tersebut adalah wanita kulit sawo matang(kebanyakan wilayah nusantara kulit begini) , Dibelakang baju wanita itu ada gambar harimau. Stail makeup wanita itu stail yang kebanyakan wilayah nusantara guna iaitu MALAYSIA, INDONESIA DAN BRUNEI, eye shadow berlainan dari warna kulit. Diatas dahi wanita itu terdapat tompokan yang menyerupai bentuk negara SINGAPURA DAN SEBAHAGIAN NUSANTARA NEGARA NEGARA MALAYSIA, INDONESIA DAN BRUNEI. 

MALAYSIA DAN INDONESIA itu bukan keseluruhan tapi jajahan seperti SUMANTRA, SABAH DAN SERAWAK. 


Diawal video, kelihatan corak yin dan yang menghilang . Corak ini digunakan pada bendera korea selatan dan falsafah purba milik China. Banyak teori antaranya korea selatan juga akan dijajah oleh China. Hilangnya sifat kemanusiaan,nilai nilai murni dan meningkatnya kekeliruan antara baik dan jahat, manusia hilang arah tujuan sepertimana yang HINT SURAT ALBERT PIKE mahukan. 


Bendera putih diangkat dan dikibarkan,simbol stop radioactive juga terdapat dimuka wanita tersebut. Mengisytiharkan atau meminta peperangan itu dihentikan dan menyerah kalah pada musuh. Tapi dihentikan oleh tengkorak disertakan letupan bunga api dibelakangnya menunjukkan peperangan ini tidak boleh dihentikan dan kematian yang banyak akan berlaku.(Peperangan moden). 


Kereta kebal hitam dan bergigi kelihatan seperti PENARI BERTOPENG DIAKHIR VIDEO I PET GOAT 2 yang mengisyaratkan BERUANG. Haiwan kebangsaan RUSSIA adalah beruang. Tapi simbolik beruang juga berbeza mengikut kefahaman fahaman dan ideologi yang berlainan. Ini berlaku semasa WW3 bermula, kemungkinan RUSSIA sudah berada diblok ROM,antara teori admin juga. 


Sebelum ini,HINT SIMPSONS yang ini,Admin pernah katakan supaya MALAYSIA, INDONESIA DAN BRUNEI tidak boleh berdiam diri dan bersifat anti perang terhadap musuh. Persediaan tentera dan kelengkapan tentera perlu disediakan sebanyak mungkin mulai sekarang baik secara tradisional mahupun moden. Penerapan Mental dan iman perlu kuat,niat berjuang demi Allah, rasul dan Agama. 


Menurut teori admin, jika Allah beri kemudahan untuk bergabung dengan imam mahdi(jika muncul sebelum WW3) maka wajib umat islam berhijrah ke tempat beliau. Kerana kemungkinan penenggelaman bumi(tanda besar kiamat) akan menghancurkan Asia. Jika tiada kemudahan dari Allah untuk kesana, maka wajib kita pertahankan NEGARA. 


Wallahuaklam 


SEMOGA ALLAH MELINDUNGI KITA DAN MENGALAHKAN TIPU MUSLIHAT MEREKA AAMIIN.

Ulasan