HINT I PET GOAT 2 HAGIA SOPHIA TURKEY DIBOM OLEH AMERIKA?

HINT I PET GOAT 2 HAGIA SOPHIA TURKEY DIBOM OLEH AMERIKA? 

Masjid Hagia sophia dibom atau masjid lain? Pada keseluruhan video ini, masjid yang dibom mungkin bukan masjid Hagia sophia kerana ia berwarna putih dan kemunculan "watak" ini di petengahan video. 
Persamaan Desain Jet tempur/pejuang yang digunakan untuk bom masjid menyerupai desain milik amerika. Malah jet itu juga menyerupai logo freemason. 
Masjid menara putih ini akan diserang oleh 3 USA bomber jets, kenapa 3 jet diperlukan untuk bom satu negara? 1 pun dah cukup sepertimana USA BOM HIROSHIMA DAN NAGASAKI DI JEPUN, 3 jets tersebut menandakan PERANG DUNIA KETIGA (WW3). 

Masjid bermenara putih yang dibom merujuk kepada masjid umayyah damascus (menara putih), kerana masjid didalam video tersebut tidak menyerupai desain hagia sophia. Hanya lakaran, gambaran watak sahaja yang ada didalam hagia sophia. Iaitu lakaran LADY MARRY dan BAYI/BUDAK(JESUS) . Tapi didalam video tersebut, watak ini digambarkan sebagai MUSLIM versi islam, bermakna SITI MARYAM DAN NABI ISA AS. Diperlihat disini ialah siti maryam menangis manakala nabi isa mati, disisi lainnya ialah penampakan ledakan bom. 
The treaty of lausanne 1923 dijangka akan habis tahun ini, maka TURKEY berhak mengambil alih kembali wilayah wilayah kerajaan khilafah uthmaniyah dahulu. Ini termaksudlah SYRIA. 

Maksud tersirat ialah TURKEY/SYRIA akan diserang dan dibom oleh AMERIKA di pertengahan atau akhir WW3. (mengikut teori admin, ROM(NATO) akan berdamai dengan negara negara islam untuk perangi musuh dibelakang masing masing(hadis dan bible : perang yang banyak berlaku malhamah, nations against nations kingdom against kingdom) kemudian setelah perang dimenangi oleh pihak islam dan ROM(NATO) maka mereka akan berkhianat dan menyerang Negara kuat Islam iaitu TURKEY. 

Malhamah biasa ialah WW3, malhamah kubra ROM VS ISLAM. 

Masjid menara putih didalam i pet goat 2 adalah masjid putih tempat dimana NABI ISA as akan turun diakhir zaman. Watak budak itu muncul menari diatas menara putih, pakaiannya dan tariannya menyamai (dervish whirling, tarian sufi) di TURKEY, menandakan kedatangan NABI ISA as disaat umat islam sudah menakluk rom. 
Tapi watak NABI ISA AS ini digambarkan kedua matanya tertutup, mata sebelah kanannya seperti cedera kemungkinan buta dan kelihatan seperti boneka yang digerakkan. (mereka membuat fitnah dan tuduhan bahawa NABI ISA AS VERSI ISLAM adalah DAJJAL/ANTICHRIST. 
Sepertimana DAJJAL LAKNATULLAH akan mengugat keimanan seseorang,divideo ini juga mereka selitkan PENIPUAN. 
Dalam post admin yang lepas, admin pernah post bahawa DAJJAL tidak boleh muncul dilangit meniru seperti NABI ISA AS, terutama dikawasan JERUSALEM, ini berdasarkan hadis NABI MUHAMMAD SAW dan rujukan yang sama didalam bible. DAJJAL hanya boleh muncul ditempat gelap dan juram dalam sepertimana akhir video tersebut. 

Secara konteks, mereka ingin menunjukkan MESSIAH(PENYELAMAT) ISLAM NABI ISA AS sebagai DAJJAL, manakala DAJJAL mereka seperti PENYELAMAT MANUSIA seperti yang tertulis didalam surat albert pike. 

Surat albert pike 
Link fb

Diatas hanyalah teori admin dalam menbongkarkan perancangan mereka, jangan percaya 100%,ambil sebagai tahu sahaja. Wallahuaklam

Semoga Allah mengalahkan segala tipudaya musuhnya aamiin

Ulasan